Ļoti bieži pirmais iespaids par Jūsu biznesu parādās Jūsu veblapas skatīšanas laikā, un te dizains spēlē svarīgu lomu. Lai Jūsu veblapa veiksmīgi darbotos, tai jābūt orientētai uz lietotāju, tai ir labi jāizskatās un jāpievelk tieši tie lietotāji, kuriem ir domāts Jūsu bizness.
Pētījumi rāda, ka apmeklējot veblapu, Jums ir divas sekundes, lai pārliecinātu lietotāju palikt Jūsu lapā. Parastam lietotājam ir nepieciešamas 12 sekundes, lai izlasītu, saprastu un noreaģētu uz izlasīto, un šajā laikā dizaina elementi nepārtraukti informē lietotāju.
Galvenais dizaina mērķis ir ieinteresēt lietotāju ar Jūsu produktu vai pakalpojumu, pārliecināt viņu, ka sadarbība tieši ar Jūsu kompāniju ir droša. Ja veblapa izskatīsies pēc diletanta lapas, tas atbaidīs potenciālus klientus. Patērētājs nebūs ieinteresēts sadarbībā ar kompāniju, kuras veblapa ir pārpildīta ar kliedzošiem virsrakstiem, bezgaumīgu un nesakombinētu krāsu gammu.